Subject: Rannu aleviku klt
From: "Kristjan Vilu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 11:03:23 +0300

Tere

Elva vald pöördus 27.11.2023 Transpordiameti poole Rannu alevikus
jalgranna- ja jalgtee koostamise osas.

Transpordiamet vastas 19.12.2023 omapoolsete nõuetega.

Tänaseks oleme projekteerimas kergteed ja osaliselt seda ka riigitee
muldesse, selleks, et saaksime projekteerimisega edasi minna, edastame
teile esialgse eskiisi (manuses)

Palun tutvuda ja anda tagasisidet. Põhimõtteliste eriarvamuste puhul
palume konsultatsiooni (nt. Teams keskkonnas).

Kui eskiis on põhimõtteliselt teostatav, esitab projekteerija teile
taotluse tehniliste tingimuste saamiseks.

Tervitustega

Kristjan Vilu

abivallavanem

 <http://www.elva.ee/> Elva Vallavalitsus
Kesk 32, Elva

+372 730 9899
 <http://www.elva.ee/> ELVA.EE

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.